Suhteellinen rekrytointiteoria
…sosiaalisen median hyödyntäminen rekrytoinnissa ja työnhaussa
Tom Laine; Jenni Soljasalo; Teemu Korpi
Suhteellinen rekrytointiteoria luotaa sosiaalisen median hyödyntämisen rekrytoinnin, työnantajakuvan luonnin ja työnhaun näkökulmista.
Kirjassa käsitellään laajasti teoriaa, tutkimusta ja käytäntöä. Sisältö kuvastaa hyvin tekijäjoukkoaan, josta löytyy laajasti niin markkinointiviestinnän, rekrytoinnin että sosiaalisen median tutkimuksenkin osaamista.
Suhteellinen rekrytointiteoria antaa laajat työkalut sekä suunnitteluun että toteutukseenkin. Kirja on hyvä opas eri sosiaalisen median työkalujen ja verkostojen ominaisuuksiin käytännön esimerkkien avulla.
Se on pakollista luettavaa työyhteisöjen henkilökunnalle rekrytoinnin, markkinoinnin ja viestinnän osastoilla. Toisaalta kirja antaa myös työnhakijalle paitsi arvokasta tietoa miten lähestyä omaa työnhakuaan ja suhtautumistaan verkostoitumiseen, niin se myös auttaa ymmärtämään miten yritykset sosiaalisessa mediassa toimivat osaajia etsiessään.
- Kustantaja: Management Institute of Finland MIF
- Sarja: Pharus
- ISBN/EAN: 9789525928365
- Julkaisupäivämäärä: 2012
- Kieli: Suomi
- Julkaisumaa: FI
- Sidosasu: Pehmeäkantinen kirja
- Painoksen numero: 1
- Sivumäärä: 189
- Toimitusaika: 1-5 viikkoa